بگزار بگریم...
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



بگزار بگریم...

بازدید : 1851

 

گریه.عاشقانه 

      بگزار بگریم من و بگزار بگریم 

         بگزار در این نیمه شب تار بگریم  

         اورفت و امید دل من دور شد از من  

بگزار که بر دوری دلدار بگریم 

در ماتم پژمردن گلهای امیدم  

بگزار که چون ابر به گلزار بگریم  

مرغ دل من پر زد و افتاد به دامش  

بگزار بر این مرغ گرفتار بگریم  

غمخوار من خسته بجز دیـده ی من نیست 

بگزار به غمخواری خود زار بگریم 

 در ورطه ی دیوانگی ام میکـشد این عشق

  بگزار براین عاقبت کار بـگریم...!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج